Aankomst en Tel Aviv - Reisverslag uit Tel Aviv, Israel van Erik Bruin - WaarBenJij.nu Aankomst en Tel Aviv - Reisverslag uit Tel Aviv, Israel van Erik Bruin - WaarBenJij.nu

Aankomst en Tel Aviv

Blijf op de hoogte en volg Erik

09 Juli 2014 | Israel, Tel Aviv

Na een probleemloze vlucht van Schiphol via Istanbul naar Tel Aviv met de taxi naar mijn appartement gebracht, een rustig appartementje aan de west kant van Nablus. Daar aangekomen kennis gemaakt met mijn huisgenoot, toevallig ook een Eric. Volgende dag gelijk weer terug naar Tel Aviv voor mijn eerste weekendtrip en die was zeer geslaagd. Naast voetbal kijken in het hostel met mensen van over de hele wereld, rondgewandeld in het oude centrum Jaffa en daarna natuurlijk nog even voor Jaffa op het strand gelegen. ;) Einde van de dag (toen er eindelijk weer een bus ging, want op zaterdag rijdt hier behalve taxi’s niks) weer teruggekeerd naar Nablus om de volgende dag te beginnen aan mijn stage. (Voor de oplettende lezer: ja, de week loopt hier van zondag tot donderdag.)
Stage valt wat tegen, want er is eigenlijk geen werk voor me, maar de mensen zijn aardig en willen wel praten dus voorlopig verveel ik me nog niet. Zeker niet nu er nog genoeg te ontdenken valt in het centrum van Nablus. Zoals het oude centrum waar we gister een rondleiding hebben gehad. Veel winkeltjes met humus, groente, specerijen, waterpijpen en gelukkig ook baklava!
Vanavond voetbal kijken in het centrum en daarna maar eens kijken waar we dit weekend heen gaan, daarna horen jullie weer van me!

  • 09 Juli 2014 - 19:12

    Wilma:

    Dit vind ik leuk hoor Erik. Kunnen we je lekker een beetje volgen daar ver weg.
    Fijne wedstrijd vanavond.

  • 09 Juli 2014 - 19:20

    Anneke:

    Hoi Erik. Leuk om zo te horen waar je zit. Ik wist niet eens dat je stage ging lopen in Israel. Hoop dat je nog wel wat te doen krijgt, want het zou zonde zijn om nu geen extra kennis op te doen. Veel plezier in ieder geval!
    groeten en een mooie wedstrijd gewenst….

  • 09 Juli 2014 - 20:26

    Anita:

    Ha Erik,

    Wat leuk, dat je een reisblog bij gaat houden Erik.
    We gaan je volgen hoor.
    Veel plezier tijdens je stage

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erik

Actief sinds 09 Juli 2014
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 5516

Voorgaande reizen:

03 Juli 2014 - 13 September 2014

Stage in Nablus

Landen bezocht: